

MNIEJ ZNACZY WIĘCEJ
Prosta pionowa wizytówka skupiająca uwagę na logotypie. Projekt nastawiony na budowanie i kojarzenie marki, zawierający niezbędne minimum informacji dla zainteresowanych tematem.
www.mypicgallery.pl

PROJEKTOWANIE i DRUK WIZYTÓWEK
Rozpoczęło się od wymieniania wielu zabiegów, jakie są w stałej ofercie. Należałoby jednak rozdawać katalog, aby móc przedstawić kompletną listę oferowanych usług.
Optymalnym rozwiązaniem okazał się druk prostej, jednostronnej wizytówki z podstawowymi danymi kontaktowymi i adresem.

INDYWIDUALNE PODEJŚCIE
Dwustronna, składana wizytówka. Projekt w każdym milimetrze "szyty na miarę" pod konkretne potrzeby zleceniodawcy. Strona czołowa typowo wizerunkowa. Część środkowa zawierająca regulamin przechowalni opon oraz okienko na wpisanie numeru identyfikacyjnego. Druga zewnętrza strona zawiera kontakt do firmy i adres.

WIZYTÓWKI SKŁADANE
Składana wersja podwójnej wizytówki MyPic Gallery o minimalistycznej okładce (front - logo, tył - adres internetowy) i bogatszej w informacje środkowej części.

WIZYTÓWKI DWUSTRONNE
Projekt graficzny zachowujący spójność z jednocześnie wykonanym oznakowaniem fasady i wyklejeniem witryny wejściowej do salonu fryzjerskiego.
Na drugiej stronie wizytówki zaprojektowano okienka na wpisanie daty umówionej wizyty, co w przypadku salonów fryzjerskich, czy kosmetycznych jest powszechnie stosowaną praktyką.




JEDNOSTRONNA ULOTKA A6
Projekt i druk ulotek reklamowych. Wraz z wizytówkami i grafiką oklejającą punt usługowy utworzyły spójną identyfikację wizualną firmy oraz spójny, jasny przekaz.
VOUCHER PODARUNKOWY
Koncepcja czeku podarunkowego (format DL). Ozdobny karton okładki z tłoczonym logo galerii, układ graficzny i metoda wykończenia - wiązanie okładki naturalnym sznurkiem, to nietypowe rozwiązanie mające podkreślić wyjątkowy charakter galerii oraz jakość oferowanej w niej oprawionej fotografii kolekcjonerskiej.www.mypicgallery.pl

PAPIEROWE TOREBKI REKLAMOWE
Projekt papierowej reklamówki na drobne upominki i gadżety dla pacjentów gabinetu stomatologicznego.Torba z indywidualnym nadrukiem oddana w ręce kontrahenta lub klienta umożliwia wygodne przechowanie rzeczy z jakimi opuszcza sklep, targi, wystawy czy spotkania handlowe. To przejaw troski o komfort i wygodę klienta, a jednocześnie dodatkowy gadżet, który ma wpływ na postrzeganie Twoje firmy i reklamuje Twoją działalność tak długo, jak długo jest używany przez obdarowane osoby.



biuro@pixel-design.pl
Adres do korespondencji:
Pixel-Design Michał Bierzgalski
ul. Wieruchowska 88,
05-082 Zielonki-Parcela

Strona wykorzystuje tzw. ciasteczka w celach statystycznych oraz wygody interakcji z serwisem Facebook. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody opuść proszę stronę Pixel- Design.